torsdag 24 april 2014

Walk around the work bag

Förra året vid den här tiden stod jag inför en spännande utmaning; att bli tf enhetschef över myndighetsutövande socialsekreterare som utredde orosanmälningar kring barn. Eftersom mitt kontor var en våning nedanför mina medarbetare insåg jag snabbt behovet av en mindre väska där min almanacka, mina två mobiltelefoner, mina nycklar en penna och lite papper kunde få plats. Således sydde jag en. Jag använder den ofta och det får till och med plats en liten frukt i!



För en tid sedan slutade en av mina kollegor och som hejdå-present beställde hennes arbetsgrupp en likadan väska med andra färger till henne. Så här blev resultatet efter en del tygvals-bollande via mms. Jag hoppas att hon använder den och att hon tänker på oss någon gång då och då!


Inga kommentarer: