söndag 7 november 2010

Men för bövelen!

Medan jag satt här och väntade på att mina tyger ska bli färdigtvättade (se förra inlägget) så kollade jag igenom bloggen och såg att flera lämnat kommentarer här utan att jag fått något meddelande om det (som jag vet att man kan få)! Så även om mina svar på era kommentarer kommer sent, så ursäktar jag mig med att det beror på teknikaliteter! Det är ju det snabbaste sättet att kommunicera med sina läsare så jag tycker verkligen att det känns trist, men from now on kommer det inte upprepas! Måste kolla var i inställningarna jag missat att kryssa i en ruta!

Uppdatering 22:59: rutan hittad och numera ikryssad - allting gott! 

Uppdatering 23:04: nytt misstag gjort! Lyckades radera alla kommentarer! Åh, suck, nu ska jag slå ihop datorn, hänga tyget på tork och sedan gå och s-o-v-a innan jag gör mer skada

Uppdatering 23:13: lyckades hitta alla svar jag skrivit på era kommentarer, så de har jag nu återskapat, men era kommentarer är för alltid borta så om ni  (som jag) alltid kryssar i att få meddelande om någon mer kommenterat en bloggpost jag kommenterat, så kommer det se lite konstigt ut eftersom bara min kommentar är där...en liten förbättring mot när allt var borta dock! Och nu ska jag skutta i säng!

Inga kommentarer: