torsdag 1 december 2011

Jag kan flyga, jag är inte rädd

Om ni frågar mig kan en kvinna inte ha för många väskor (frågar ni min man får ni ett annat svar...). Och nu är jag med på en utmaning som heter duga! Tillsammans med några andra ska vi ha en syjunta online - en sew-along helt enkelt! Vi ska sy väskan på bilden nedan innan jul. Hur jag nu ska hinna det tillsammans med allt annat jag vill hinna?! Kul ska det bli i alla fall och idag har jag köpt lite tillbehör, men saknar fortfarande tyg till väskan!

Tack Karinottilia för initiativet och coachningen!


2 kommentarer:

Karin sa...

Ska bli så himla roligt! Klart att vi hinner, vi är ju kvinner! (Nödrim)

Popcorn sa...

Ha, ha, ha! Jodå, kanske! Just nu har jag två klänningar, en tröja, två lunch-bagar, ett ringarmband och två börsar som står på tur!