fredag 23 september 2011

Blivande designer?


Tygerna är köpt på förra årets Syfestival hos Kameleont design och har legat till sig i skåpet. Fick bara en knapp meter så jag har varit väldigt rädd om tyget. Det har hela tiden varit tänkt till min lillkille och när jag tog fram det var han mycket bestämd med att högra ärmen skulle vara orange och vänstra ärmen skulle vara grön. Så det vara bara att fixa. Muddväven kommer från Stoff och Stil. Tycker resultatet blev bra med det orangea kantbandet i halsen och de svarta i ärmarna. Tack och lov tyckte även min yngsta son det och tröjan har använts flitigt!

2 kommentarer:

JuMel sa...

Läcker tröja, kul med olika färger på ärmarna! Det där tyget kommer jag ihåg, undrar just varför jag inte köpte det?

Popcorn sa...

Ja, han var mycket bestämd med hur tröjan skulle se ut! Och tyget är fint. Synd att inte alla fina tyger finns att köpa under låååååååååååång tid!