onsdag 28 december 2011

Till chefen

Jodå, jag lever fortfarande. Och jag syr! Men hinner inte med att blogga. Nu när julefriden är här och jag är ledig så har jag lite tid över.

Nu har min vikarierande chef slutat, men innan dess gjorde hon en beställning på en lunchbag och en börs. Börsen ska bli en snygg förvaring av tamponger - det tycker jag att de förtjänar.

Tyget köpt på IKEA och nylonremmarna från Bibbis Textil. Jag tycker det här blev mycket läckert. Luncbagen går att göra mindre högst upp för de gånger man inte har med sig så mycket i den. Annars hänger liksom sidostyckena ut och det var inte snyggt. Så jag satte dit ett antal tryck-knappar (inköpta på Etsy) och nu är jag mycket nöjd med den här modellen.

Jag hoppas min chef kommer impa på sina nya kollegor på sitt nya jobb!

Inga kommentarer: