fredag 11 oktober 2013

Kids Clothes Week

kid's clothes week

Ännu ett roligt projekt att delta i! I somras under semestern hittade jag Kids Club Week och bestämde mig för att vara med. Nyligen kunde alla som registrerat sig köpa en hoper mönster till ett mycket förmånlig pris. Eftersom jag bara hade ett av mönstren tidigare slog jag till, men jag vet inte hur många jag kommer använda under den här veckan.

Jag planerar att sy leggings i velour till min dotter. Kanske två stycken. Min minsting har också brist på tröjor så jag ska sy en kofta. Min yngsta son vill ha ett par mjukisbyxor och det tänkte jag komma till skott med. Förhoppningsvis får jag också ett tyg som han önskade att jag skulle beställa. I så fall ska jag också sy en lång- eller kortärmad t-shirt till honom i det tyget. Jag önskar att jag skulle hinna sy mer, men jag vet hur svårt det är att få tiden att räcka till!

Så:
leggings, strl. 104, mönster ur Ottobre 4/2013
kofta, strl. 104, mönster ur Ottobre 1 eller 6/2012
mjukbyxor, strl. 128, 4/2011
(tröja/t-shirt, strl.128)

Inga kommentarer: