onsdag 15 augusti 2012

En prickig väska


En beställning från en kollega på en väska med dubbelbågar. Hon ville ha ett enkelt tyg, inga krusiduller, och helst rött och svart och vitt. Något sådant hade jag inte hemma, men så hade jag en kursdag i närmaste större stad och på lunchen kastade jag i mig maten för att hinna till Ohlssons Tyger. Hittade en massa fina tyger och i stuvlådan hittade jag detta. Fotade och mailade om detta var ett tyg hon tyckte om. Det var det och på fikarasten hoppade jag fikat och rusade in på Ohlssons Tyger för andra gången inom loppet av två timmar...

Så här blev slutresultatet. Jag hoppas att den används lika flitigt som jag använder min!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygg! Skall kolla in din när vi ses//lisa

Malin på pastill.nu sa...

Vilken snygg väska! Gillar den massor!

Popcorn sa...

Tack Fröken Pyssel och välkommen hit!