onsdag 17 augusti 2011

Nya produkter

Joråsåatte, här har producerats två nya produkter. Nöjd med slutresultatet! Jag har ju passerat stadiet där skötväskan är ett måste så fort jag ska utanför dörren. Däremot tycker jag det är bra att kunna ha ett paket med tvättlappar och några blöjor tillgängliga. Blöjor som ligger löst under vagnen eller i handväskan har ju en tendens att vara i vägen och på något sätt växa i volym tycker jag och därför har jag skapat nedanstående produkter:


I det enkla blöjfodralet (med eller utan upphängning) får det plats fem blöjor i strl. 5 eller 3 blöjor och en reseförpackning med tvättlappar. Det enkla blöjfodralet stängs med en tryck-knapp. Den sätts fast med kardborre runt barnvagnens handtag. Jag har ett enkelt blöjfodral utan upphängning i bilen.






Det dubbla blöjfodralet rymmer fem blöjor i strl. 5 och ett paket tvättlappar i vanlig storlek. Har man två blöjbarn i olika storlek kan det ju vara bra att ha ett fack till varje blöjstorlek. Det dubbla blöjfodralet stängs med kardborreband. Själv har jag mitt dubbla blöjfodral i bilen.

Inga kommentarer: