lördag 28 maj 2011

Jag har fått min första award!


Tack snälla Pind!
Enligt reglerna ska jag berätta åtta saker om mig själv och sedan skicka vidare awarden till fem andra bloggare med färre än 100 besökare (oklart om det är per dag eller vecka eller månad, men jag kör på lite bland dem jag brukar titta in till!). Here we go!

  1. Förutom att sy älskar jag att sjunga
  2. Jag har en tvillingsyster som jag inte växte upp med eftersom vi adopterades av olika familjer (dock i Sverige vilket vi är glada för!)
  3. Jag tycker det är dödstrist att laga mat, men älskar att baka
  4. Jag tycker att Sveriges Radio P1 is da shit!
  5. När jag var liten somnade jag till "By The Rivers of Babylon" varje kväll
  6. Biblioteket är en av de bästa service-instanser som finns i samhället
  7. Jag jobbar på socialtjänsten med våldsutsatta (mestadels kvinnor) och barn som upplever våld i hemmet
  8. Jag önskar att mitt sömnbehov var 1 timme per dygn - hjälp vad jag skulle hinna med saker då! 
Och nu skickar jag vidare till:
Oh Yeah Baby
Solbarn
Hippii
Den lilla gröna
Hello syr och pysslar
- tack för att ni inspirerar mig!

1 kommentar:

Jennie sa...

Åh, tack snälla du!!! Jag blir så otroligt glad! Och roligt att få hitta din fina blogg! Återkommer på min blogg.
/Jennie, Den lilla gröna